marți, 6 iulie 2010

Ca sa nu credeti ca numai elevii gresesc. Perle profesori

Expres la cererea cititorilor nostri venim cu alte gogomanii. :) De aceasta data este vorba despre profesori. CITITI si, binenteles, va uimiti ;)

PERLE ALE PROFESORILOR:
1 Am sa te frec data viitoare de n-ai sa stii cum te cheama nici cu buletinul in mana.
2 Daca v-ati timpit, notati pe ceva, ca asa fac si eu!
3 Voi sunteti 29 de cretini, eu sunt unul singur!
4 Pana sa fie impuscat marele impuscat…
5 V-am jignit eu vreodata, tampitilor!
6 La ora de geografie: Lacul Rosu nu se numeste Rosu pentru ca e rosu, ci pentru ca asa i se spune.
7 Cand vin, sa gasesc absentii pe catedra.
8 Bai, tipati aicea ca în jungla! Trebuie sa tragem o frontiera sa va separam. Zona tropicala de o parte, clasa XI G de cealata parte.
9 Decebal, in loc sa moara, a preferat sa se sinucida.
10 La noi sunt niste sporturi nationale: halbere, coniac canoe….
11 Nu tre’ sa notati tot ce spun eu. Eu mai spun si prostii.

Niciun comentariu: