miercuri, 18 iunie 2008

Concluziile lui Pantazi dupa esecul suferit

"Au trecut aceste alegeri si consider ca viaţa îşi are în continuare cursul ei normal. Ţin să-l felicit pe dl. Craciunescu Grigore pentru victoria în aceste alegeri şi îi urez sanatate si succes in fotoliul de primar al acestui oraş. Dar mai întâi , ţin să vă mulţumesc dumneavoastra, celor care mi-aţi acordat votul şi care aţi avut încredere în mine şi în programul propus de mine. Să nu fiţi dezamăgiţi, pentru că viaţa merge inainte şi cred că are cu mult mai multe probleme si aspecte care nu ţin de aceste alegeri şi pentru care mă pot implica cu responsabilitate şi solidaritate de acum inainte. Nu pot însa să nu precizez şi câteva gânduri şi aspecte care au facut din aceasta luna şi jumătate cea mai dură si tristă perioada din viata mea :1) Neadevărurile şi acuzele care mi s-au adus fara motivaţie şi justificare ;2) Atribuirea unor nerealizări care nu au depins de mine ;3) Asocierea mea cu alte persoane si grupuri de persoane, acuzate de multe ori si acestea fară discernămînt ( grup mafioţi ) Vezi deviza ,, Pantazi egal Raţoi’’, ,,Pantazi primar –Raţoi viceprimar.’’Eu consider ca prin ceea ce am facut pîna acum nu am fost marioneta si papuşa nimănui.Cei care mă cunosc cu adevărat , ştiu puterea mea de decizie, capacitatea mea de a conduce o afacere sau o instituţie.4) Politizarea si agresivitatea la maximum a acestor campanii, cu ameniţari, razbunari si promisiuni fară acoperire si coalizarea tuturor împotriva mea. Nu întîmplător de multe ori am avut intenţia să candidez independent şi m-am considerat eu însumi o schimbare în conducerea destinului acestui oras, dar se pare ca nu am fost înteles suficient.Pot adauga aici si decizia târzie a PSD –ului de a candida din partea acestui partid si perioada foarte scurta de a-mi face campanie convingătoare.5) Atitudinea excesiv negativă fată de persoana mea.6) Eu cred că am lăsat loc de « bună ziua » , am răspuns pozitiv multor solicitări, am colaborat firesc şi eficient răspunzând la solicitările unor instituţii din oraş, factori economici, şcoli, grădiniţe, biserici, persoane fizice etc.7) Ştiu că lucrurile importante în viaţă se realizeaza în echipă.Consider că echipa din jurul meu la aceste alegeri a fost cu mult mai redusă si fară eficienţă.8) Dezamăgirea şi nedumerirea mea faţă de unele persoane pe care le-am inţeles, le-am ajutat, am colaborat sau nu le-am pricinuit nici vreun rău si nici un necaz.Voi fi mult mai circumspect şi mai atent de acum înainte.Cred că fiecare dintre noi are plusurile si minusurile lui.Mie mi s-au vehiculat numai minusurile, am primit si suportat toate pietrele aruncate de cei care se consideră fară nici o vină. Timpul însa le va rezolva pe toate si Dumnezeu le rasplăteşte pe toate.Incă odată îl felicit pe adversarul meu victorios si închei cu cuvintele :,,Ai învins continuă, ai fost învins continuă’’. S-a pierdut o lupta dar nu si razboiul. Dumitru Pantazi

Niciun comentariu: